Irizar - sklep online

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego Ĺşródła oraz są oryginalne
  2. W przypadku wad fabrycznych towaru, Kupujący może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sklepu
  3. Ewentualne niezgodności towaru z umową rozpatrywane będą przez podmiot, który dokonał sprzedaĹźy.
  4. KaĹźdemu UĹźytkownikowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość ze Sklepem bez podania przyczyny. Uprawnienie to UĹźytkownik moĹźe zrealizować w ciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru. W celu odstąpienia od umowy naleĹźy przesłać zwracany towar w stanie niezmienionym (chyba, Ĺźe zmiana wynikała ze zwykłego zarządu rzeczą) pod adres oddziału, w którym towar został zakupiony.
  5. Każdemu Użytkownikowi będącemu osobą fizyczną przysługuje - niezależnie od uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość - prawo do złożenia reklamacji towaru z tytułu udzielonej na niego gwarancji oraz prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.
  6. Zwrot lub wymianę towaru, można wykonać w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany oraz musi zostać odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć informację umożliwiającą Sklepowi identyfikację nadawcy przesyłki. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
  7. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem.
  8. Żądanie wymiany towaru zostanie zrealizowane jeśli dany produkt jest dostępny w Sklepie. W przypadku braku dostępnego towaru na wymianę, Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu oczekiwania na wymianę towaru na czas konieczny do otrzymania towaru od producenta.
  9. W przypadku zwrotu towaru, w którym zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem, koszty przesyłki pokryje Sklep.
  10. Zwrot pieniędzy:

    W kaĹźdym przypadku, w którym Sklep zwraca UĹźytkownikowi naleĹźność, pieniądze zostaną zwrócone w następujący sposób:

  11. jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,
    1. jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
    2. jeśli zamówienie opłacone było za pobraniem, zwrot pieniędzy nastąpi na wskazane przez UĹźytkownika konto - przelewem bankowym.
    3. Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od daty akceptacji zwrotu.
      W przypadku zwrotu na kartę kredytową, naleĹźy pamiętać, Ĺźe termin w którym środki znajdą się na koncie, zaleĹźy równieĹź od banku, dlatego proces uznania przelewu moĹźe zająć dodatkowe 2-10 dni.
stat4u
Design by KMprojekt.pl